top of page

21:54 | 9.12.2021

בדוק ומנוסה! הברכה שמתקיימת פעם אחר פעם

עוצמה!

לקראת ההילולא הענקית, רבים זוכים להשתתף ולהתברך מפי ראש הישיבה הרב מאזוז שהבטיח לתורמים כי "יזכו לפי 10" • הסיפורים הרבים שמגיעים למערכת מעידים כי לא מדובר בעוד סגולה, אלא בברכה בדוקה ומנוסה • התורמים יזכו להשתתף באירוע המפואר שיתקיים בקרוב וכן במגוון ענק של הגרלות מפתיעות

"זה פשוט לא ייאמן", כך פתח מ' מפתח תקווה את הודעתו הנרגשת למערכת. "אמש רכשתי כרטיס להילולא. לא עבר יום וקיבלתי העלאה חלומית במשכורת, בסכום של פי שניים", משתף ומוסיף "בינתיים…".
"אין ספק שהמקום הכי טוב להשקעות הוא מוסדות כסא רחמים", קובע לסיום.

עדותו של מ' אינה חריגה לנו. עשרות סיפורים מגיעים למערכת אודות ניסים וישועות שאירעו לתורמים ברחבי העולם, לאור ברכתו של מרן ראש הישיבה הרב מאוז לקראת כ"א טבת, יום ההילולא הגדול של הרב מצליח מאזוז זצק"ל וגדולי תורה ספרדים נוספים שנפטרו באותו השבוע.

ראש הישיבה הבטיח כי התורמים "יזכו לפי 10, זה אצלי בדוק ומנוסה". וכאמור, אכן אצלו זה בדוק ומנוסה ומגובה בעשרות עדויות מרגשות.

מלבד הברכה הקדושה, התורמים למוסדות יזכו להשתתף באירוע ההילולא שמשנה לשנה צובר ביקוש עצום ורב. האירוע יתקיים ברוב פאר והדר ובנוכחותם של גדולי הדור הספרדים, לצד ליווי מוזיקלי ומטעמי שף.
כמו כן, השנה יתקיימו מספר הגרלות יוצאות דופן, כשבראשן הגרלה על סך 120,000 שקל!
הגרלות נוספות מתקיימות בימים אלו על מגוון חבילות וכן על 'שבת נגידים' מיוחדת בראשות ראש הישיבה והרב עמאר שליט"א.
ככל שמקדימים את זמן הרכישה, כך משתתפים ביותר הגרלות.

למעבר לרכישת כרטיס לחצו על הקישור
https://did.li/hilula

תגיות:

bottom of page